با حمایت ستاد فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی؛

بزرگ‌ترین رویداد یک‌روزه دانشجویان کارآفرین آغاز شد

با حمایت ستاد فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی؛


با حمایت ستاد فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، بزرگ‌ترین رویداد یک‌روزه دانشجویان کارآفرین، با حضور 34 گروه در حوزه تولید محتوای دیجیتال آغاز شد. 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امیرحسین اسدی دبیر علمی بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی در حوزه تولید محتوای دیجیتال، در حاشیه برپایی این رقابت نوآورانه با اشاره به نقش فناوری‌های دیجیتال در توسعه كارآفريني و  ظرفیت‌های موجود در این حوزه گفت: بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی در حوزه تولید محتوای دیجیتال،  با حمایت ستاد فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی با اهدافی چون، شناسایی و جذب کارآفرینان بالقوه و یا نوپا در مراکز دانشگاهی، شکل‌گیری و توسعه‌ی زیست‌بوم کارآفرینی، حمایت مادی، آموزشی و معنوی از صاحبان ایده و محصول و همچنین هدایت و ایده‌ها در مسیر تجاری‌سازی در حال برگزاری است.
اسدی گفت: ظرفیت کشورمان در بخش محتوای دیجیتال و صنعت فناوری اطلاعات، صدو چهل هزار میلیارد تومان است که از این میزان ظرفیت  تنها توانسته‌ایم به سی‌وپنج هزار میلیارد دست‌یابیم.
دبیر علمی این رویداد  با تاکید بر وجود صدو پنجاه‌هزار میلیارد گپ در کشور گفت: باوجود ظرفیت بالای گپ در کشور، بهترین فرصت است، تا توسعه اشتغال به سمت صنعت ICT ( محتوای دیجیتال) سوق داده شود،  تا زمینه‌سازی  برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان  صورت گیرد.
وی با اشاره به پتانسیل  بالای دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور باوجود پانصد مرکز  واحد و چهار هزار هیئت‌علمی نشان می‌دهد، که از توانمندی بالایی در مسائل کارآفرینی برخوردار است و می‌تواند با ورود به برنامه‌های متنوع به بحث اشتغال در دولت تدبیر امید کمک کند و اگر بتوانیم از توسعه صنعت محتوای دیجیتال در مسیر اشتغال‌زایی گام برداریم به سمت پیشرفت و کارآفرینی خواهیم رفت.
دبیر علمی بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی در حوزه تولید محتوای دیجیتال گفت: در این رویداد بزرگ،  چیزی در حدود چهار صدو هشتاد گروه شرکت کردند،  که بعد از غربال‌گری و ارزیابی گروه‌ها، امروز شاهد رقابت سی‌وشش گروه هستیم ، که در حضور داوران با  تکمیل مدل کسب‌وکار و  طرح گرافیکی و اپلیکیشن های خود به نهایی سازی ایده‌های خود می‌پردازند.
اسدی گفت:  درنهایت 10گروه برگزیده جهت تجاری‌سازی محصولات و ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در مراکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه پیام نور که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است، موردپذیرش قرار می‌گیرند.
بر اساس این گزارش، توانمندی‌های نوآورانه دانشگاهیان در حوزه تولید محتوای دیجیتال، در پی برگزاری بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی دانشگاه پیام نور، در مسیر کارآفرینی قرار گرفت. این رویداد با حمایت ستاد فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی با حضور سی‌وچهار گروه در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.


کلمات کلیدی
//isti.ir/Za3e